Dúlák Debrecenben - Ferenczi Gabi

Ferenczi Gabi vagyok, szülésfelkészítő, szüléskísérő és gyermekágyas dúla, szociálpolitikus.

untitled_design_1.jpg

Három gyermek édesanyjaként sok tapasztalásban volt részem az elmúlt 10 évben. Sokat tanultam magamról, az anyaságról, a nőiségről. Szüléseim, anyává válásom meghatározó élmények voltak számomra. Már a kezdetektől éreztem, mennyire sokat tud segíteni a várandós, a szülő nőnek, a gyermekágyas anyának egy elfogadó női segítő. Egy asszonytárs, akinek nincsenek elvárásai, aki  az anyát mindenben támogatja, és a lehető legtöbb információval és odafordulással segíti döntései meghozatalában, céljai elérésében, vagy csak egyszerűen az új élethelyzetekhez való alkalmazkodásban.

Gyermekeim születésekor éreztem leginkább nőiségem kiteljesedését és tapasztaltam meg a szülés fantasztikumát, megrendítő erejét, testem kifinomult rendszerének összehangolt működését. És azt is, hogy mennyire sokat jelent egy gyermekágyban lévő nőnek a ráhangolt, odaadó női segítség a családi rendszer újraszerveződése idején, amikor a nő legfontosabb és egyetlen dolga a kisbabájával való összehangolódás. Ez a két felismerés indított el a dúlaságom útján. Elsőként Békés Emőke dúlatréningjén, majd a DONA Nemzetközi szüléstámogató dúlaképzésen vettem részt, illetve fontos ismeretekre tettem szerte a Szoptatásért Magyar Egyesület Korszerű szoptatási ismeretek I. című kurzusán.

Munkám során segítem a hozzámfordulókat, hogy várandósságuk és szülésük folyamán fel tudják ismerni, és meg tudják tapasztalni a nők hegyeket megmozgató erejét, valamint, hogy tudatosan, a szükséges információk birtokában tudjanak döntéseket hozni életük e meghatározó eseményének körülményeiről. Megerősítem az apákat támogató szerepükben, hogy ne csak szemlélői, hanem aktív részesei lehessenek ennek a lenyűgöző folyamatnak. Jelenlétemmel, konkrét segítségnyújtással, szoptatástámogatással segítem a megszületőben lévő családot a gyermekágy érzékeny -  és lássuk be - olykor nehéz időszakán. A szülés mellett a gyermekágyban is szívesen nyújtok támogatást akár a szoptatási tanácsadással is.

 

A dúlaság számomra odafordulás, figyelem, empátia, támogatás, az anyákba és a nőkbe vetett megingathatatlan hit.

 

Keress, ha támogatásra vágysz, vagy egyszerűen csak beszélgetnél.

+36302515988

korfergab@gmail.com

Címkék: debrecen, dúla